Vážený paciente,
velmi si vážíme Vaší důvěry, kterou jste nám projevil tím, že jste vyhledal odbornou zdravotnickou péči právě v naší nemocnici.
Vaše spokojenost s pobytem a poskytovanými službami je pro nás velmi důležitá. V případě, že nejste spokojen s nemocniční či ambulantní péčí, projednejte své námitky s vedoucími pracovníky oddělení. Pokud nebudete s výsledkem spokojeni, máte možnost oslovit vedení nemocnice a svoji stížnost opětovně projednat.
Postup při podání stížností
1) Kdo může podat stížnost proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb:
2) Jakým způsobem může být stížnost podána:
3) Kde, komu a kdy můžete stížnost podat:
SZZ Krnov, p. o.
adresa zařízení: I. P. Pavlova 9, Krnov, 794 01
telefon: 554 690 121 (sekretariát nemocnice)
e-mail.: sekretariat@szzkrnov.cz
úřední hodiny: PO – PÁ 8:00 – 14:00 hod.
Jaké zákonné lhůty jsou stanovené pro vyřízení:
Poskytovatel je povinen vyřídit stížnost do 30 dnů ode dne jejího přijetí. Tuto lhůtu může ve zvláštních odůvodnitelných případech prodloužit o dalších 30 dnů. Jde-li o stížnost, k jejímuž vyřízení je poskytovatel nepříslušný, je povinen ji do 5 dnů ode dne jejího obdržení prokazatelně postoupit věcně příslušnému subjektu. O prodloužení lhůty popř. o postoupení stížnosti příslušnému subjektu, je povinen poskytovatel stěžovatele informovat.
Podle kterého právního předpisu poskytovatel při vyřizování stížnosti postupuje:
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:
Pokud stěžovatel s vyřízením stížnosti nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu – Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje.